петък, 11 март 2011 г.

Интервю на BTV: - Аслъ Енвер: Лесно се разплаквам пред камерите


Аслъ Енвер е родена на 10 май 1984 година. Завършва театрално изкуство в университета. В сериала "Мечтатели" изпълнява ролята на Мине.

От колко време се занимаваш с актьорско майсторство?
От 12 години изучавам театрално изкуство. Завърших и висше образование.

Защо реши да приемеш ролята на Мине в "Мечтатели"?
Приех, защото Мине е пълна противоположност на мен като характер, а и не прилича на другите роли, в които съм се превъплъщавала досега. Даваха ми само роли на невинни, наивни и често пъти глуповати момичета. Притеснявах се, че никога няма да ми предложат по-различна роля. Затова, когато дойде офертата за участие в сериала "Мечтатели", приех веднага.

Как приемаш негативните коментари?
В началото се чувствах много зле, като виждах какво пишат по форумите хората за Мине. Гледах по цели часове написаното. Все още се впечатлявам, когато в интернет попадна на негативни коментари.

Как определяш участието си в "Мечтатели"?
Като един много полезен и прекрасен опит. Но също така е доста изморително да се снимаш в толкова дълъг сериал.

Имаш много почитатели, които се интересуват как могат да се свържат с теб.
Нямам официална страница в интернет и не мисля да си отварям такава. Истината е, че преди време някакви хора бяха открили имейла ми и непрекъснато ми пращаха обидни писма. След този случай реших, че няма да си правя официална страница. Важното е да се съсредоточа в работата си и да влагам всичко от себе си в ролите си. Останалото е без значение. Не участвам и в чатове.

Защо се спря на актьорството, а не на музиката?
В актьорското майсторство открих това, което търсех. Не изключвам възможността някой ден да комбинирам пеенето с ролите си в сериали, в киното или на театралната сцена. Засега обаче съм се съсредоточила изцяло върху работата си в телевизията. Подготвям се за ролите си, като си припомням емоции и чувства, които самата аз съм изпитвала. Лесно се разплаквам пред камерите. Това ми помага в професията ми.

1 коментар: